Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Eli tähän liigaan innokkaita pelaajia (ja heidän vanhemmat myös, jos ovat halukkaita tulemaan katsomaan tai jopa kokeilemaan itse!
) Keski-Suomen alueelta mukaan pelailemaan. Iällä ei ole väliä, mutta hyvä olisi kuitenkin perus-säännöt osata (mutta jos ei osaa vielä, niin minä voin opettaa ne) ja tarvittaessa minä (+ muut) voin neuvoa, jos tulee pulmia/"patti-tilanteita" pelaamisen kanssa, yms...
Liiga pidetään jatkossa:
Paikassa (1): Vaajakosken Nuorisotilat (Urheilutalon alapihalla, Uimahallia vastapäätä tien toisella puolella)
Osoitteessa: Savonmäentie 9, 40800 Vaajakoski
Päivänä ja aikana: Sunnuntaisin klo 16-19
Paikassa (2): Jyväskylän Fantasiapelit-kaupan tiloissa
Osoitteessa: Kauppakatu 2, 40100 Jyväskylä
Päivänä ja aikana: Torstaisin klo 15-18
Liigan aukiolo-päivät:
Su 5.9.
To 9.9
Su 12.9.
To 16.9.
Su 19.9 (UD:n Prelikka)
To 23.9.
Su 26.9.
(Lista jatkuu ajan kuluessa!)
Liigan turnaukset:
HS-Undauntedin Prelikka Su 19.9. klo 16-19 (Lisätiedot turnausalueelta!)
Jyväskylän Pokémon-Liigan (Kuukauden) Parhaat (TCG) (DS)
Master: Juri K. (Justware) Champion (1.): Mauri Viikki (R0xas)
Senior: Vesa Tiainen (mewtwo_fan) 2. Jani-Matti M. (Jack_Hell)
Junior: Joonatan Leppänen 3. Alex L. (Oblivion)
Kaikki kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle YV:llä tai sähkärillä (samij1306@gmail.com), mutta riittää pelkkä paikalle tuleminenkin.
Laita viestiin:
Nimi
Puhelin nro. ja sähköpostiosoite (mahdollisia tiedotteita/yhteydenottoja varten!)
Syntymäpäivä (dd/mm/yyyy) + Ikä
POP/Player ID (jos Ei ole, niin minulta saa lomakkeen, jolla saa oman POP/Player ID -nro.)
Tervetuloa! ![]()
Viimeksi muokattu Zami1306 (Eilen 18:08)
Kirjautunut ulos
Mä käyn joskus vaajakoskella mutta aika harvoin mun kummisedän luona
Kirjautunut ulos
Entä löytyiskö Jyväskylästä porukkaa pelaamaan?
Jos on jo joillakin paikka olemassa, niin olisi hyvä saada minunkin tietää se + aika...
Kirjautunut ulos
Sori että nostan muutaman kuukauden takaisen aiheen, mutta tjooh.
Tuota Jyväskylän liigaa ollaan pohdittu monelta kantilta, mutta näyttää nyt pahasti siltä ettei sitä saada koskaan perustettua, valitettavaa.
Innokkaita olisi, mutta tuota 18-vuotiasta vastuuhenkilöä ei tunnu mistään löytyvän.
Jos teillä olisi ideoita henkilöstä/paikasta, keskustelua topicciin.
Jakakaa mielipiteitä ja ideoita.
Tuohon vastuuhenkilön paikalle käy esimerkiksi. äiti tai isä, kunhan henkilö on vähintään täysi-ikäinen.
Viimeksi muokattu Joni1993 (31.08.2008 16:45)
Kirjautunut ulos
Joni1993 kirjoitti:
Sori että nostan muutaman kuukauden takaisen aiheen, mutta tjooh.
Tuota Jyväskylän liigaa ollaan pohdittu monelta kantilta, mutta näyttää nyt pahasti siltä ettei sitä saada koskaan perustettua, valitettavaa.
Innokkaita olisi, mutta tuota 18-vuotiasta vastuuhenkilöä ei tunnu mistään löytyvän.
Jos teillä olisi ideoita henkilöstä/paikasta, keskustelua topicciin.
Jakakaa mielipiteitä ja ideoita.
Tuohon vastuuhenkilön paikalle käy esimerkiksi. äiti tai isä, kunhan henkilö on vähintään täysi-ikäinen.
Olisin kyllä lähestymässä 18 vuotta, mutta olen kuitenkibn vasta 16 täyttänyt... (Sääli, ettei se riitä
) Mutta porukkaa silti etsisin, jotta voisin yrittää edes alkaa kehittelemään tänne alueelle jonkinlaista kerho/liiga-paikkaa jostain nuokusta, yms. paikoista.
Kaikki kiinnostuneet pelaajat vain laittamaan viestiä tänne, jotka haluavat edes saadakaan jotain pelaamispaikkaa JKL:stä - Vaajakoskelta!
Kirjautunut ulos
Entäpä esimerkiksi vanhempasi? Ovatko he innokkaita tukemaan harrastustasi, jospa he voisivat toimia vastuuhenkilö(i)nä.
Varmasti tuo paikka saataisiin funtsattua, autan mielelläni. Esimerkiksi. Fantasiapelit tai paikallinen nuorisotoimi suhtautuisi varmasti lämpimästi tämän tapaiseen ajatukseen.
Kirjautunut ulos
Joni1993 kirjoitti:
Entäpä esimerkiksi vanhempasi? Ovatko he innokkaita tukemaan harrastustasi, jospa he voisivat toimia vastuuhenkilö(i)nä.
Varmasti tuo paikka saataisiin funtsattua, autan mielelläni. Esimerkiksi. Fantasiapelit tai paikallinen nuorisotoimi suhtautuisi varmasti lämpimästi tämän tapaiseen ajatukseen.
Ihan vaa btw Fantasiapeleissä ei saa käyttää proxyjä.. ;D
Kirjautunut ulos
"Esimerkiksi. Fantasiapelit tai paikallinen nuorisotoimi suhtautuisi varmasti lämpimästi tämän tapaiseen ajatukseen."
Ehdotus sinänsä. Mutta esimerkiksi. paikallinen nuorisotoimi tuskin tyrmäisi ideaa.
Kirjautunut ulos
Joni1993 kirjoitti:
Kenties, mutta en itse ainakaan usko, että äiskä tietäisi siitä hommasta mitään...
Aikoisin kuitenkin edes kysäistä että, suostuisiko hän siihen hommaan vastuuhenkilöksi. ![]()
Kirjautunut ulos
Hommastahan hänen ei tarvitse tietää, kunhan vain ottaa vastuun toimista. Liigan vetäjänä voi toimia yli 15-vuotias henkilö, esimerkiksi. minä toimisin mielelläni, ainakin aikaa ja intoa olisi.
Kirjautunut ulos
Eli, jos onnistuisin saamaan liigalle jostakin paikan, esim. Vaajakoskelta, niin kuinka moni olisi tulossa sinne? Että tälläinen yleinen kysely vain... Kaikki kiinnostuneet viestiä tulemaan tänne! ![]()
(Äiskä olisi muuten suostumassa siihen vstuuhenkilöksi, jos porukkaa löytyisi ja minä löytäisin sopivan paikan liigalle...)
Viimeksi muokattu samij1306 (04.10.2008 16:54)
Kirjautunut ulos
Minä ainakin! Mikäköhän vois olla hyvä paikka?
Viimeksi muokattu I/l1ke/Zap30s/ (04.10.2008 17:37)
Kirjautunut ulos
I/l1ke/Zap30s/ kirjoitti:
Minä ainakin! Mikäköhän vois olla hyvä paikka?
Ajattelin ekaksi kokeilla tuota Vaajakosken keskustaa, jos sattuisi tärppäämään sieltä, mutta jos ei, niin sitten enempänä Jyväskylää... ![]()
Vaajakosken Nuorisotilalta on nyt kysytty liigapaikkaa ja se kävisi muuten, jos joka kerta olisi paikalla myös joku aikuinen vahtimassa toimintaa...Äiskä ei ainakaan suostunut enää siihen, että pitäisi joku muu aikuinen löytää tilalle, niin paikka olisi sitten selvillä.
Viimeksi muokattu samij1306 (06.10.2008 09:28)
Kirjautunut ulos
Onko pakko olla aina joku aikuinen?
Kirjautunut ulos
Pitää olla yli 18-vuotias ollakseen liigan vastuuhenkilö.
Kirjautunut ulos
Siis... Vastuuhenkilöksi äitini kyllä olisi suostunut, mutta ei sen lisäksi tulemaan mukaani liigaan joka kerta, kun sitä on... Eli siihen hommaan ainostaan pitäisi löytää joku tuuraamaan äitiäni...
Kirjautunut ulos
Siis Vaajakosken nuorisotila vaatii paikalle jotain 18 vuotta täyttänyttä. Ei tuon henkilön ole pakko olla juuri vastuuhenkilö, mutta joku sinne tarvittaisiin?
Roikkuu langoilla
Tas täyttää jo ensi vuonna 18 ja olen varma että hän tulee vahtimaan teitä sinne.
Viimeksi muokattu pandem (07.10.2008 18:55)
Kirjautunut ulos
samij1306 kirjoitti:
Siis... Vastuuhenkilöksi äitini kyllä olisi suostunut, mutta ei sen lisäksi tulemaan mukaani liigaan joka kerta, kun sitä on... Eli siihen hommaan ainostaan pitäisi löytää joku tuuraamaan äitiäni...
Isto on Hyvinkään liigan vastuuhenkilö.
Ole näkynyt, kun on armeijassa.
Vastuuhenkilö voi nimetä ne "Liiga Leaderit", jotka vetävät sitä liigaa.
Eli Hygessä minä ja Badis. :b
Roikkuu langoilla
Tas kirjoitti:
Siis Vaajakosken nuorisotila vaatii paikalle jotain 18 vuotta täyttänyttä. Ei tuon henkilön ole pakko olla juuri vastuuhenkilö, mutta joku sinne tarvittaisiin?
Aivan, eli joku aikuinen kuulema pitäisi saada tulemaan liigaan aina mukaan, kun sitä pidetään... Se oli nuorisotoimen ainoa ehto paikan saamiseen. ![]()
Kirjautunut ulos
Vaihdetaan paikka ![]()
Kirjautunut ulos
I/l1ke/Zap30s/ kirjoitti:
Vaihdetaan paikka
Esim. Mihin? Muut paikat saattavat laskuttaa paikan vuokraamisesta...
Ja kuulin, että äiskä kyllä voisi olla kerran tai pari kuukaudessa vahtina, mutta muina kertoina pitäisi sitten olla joku toinen aikuinen, esim. teidän vanhemmista jompikumpi...?
Kirjautunut ulos
Vitsillähän mä ton heitin. Äiti käy AO:ta niin ei se kerkee.
Kirjautunut ulos
Vaajakoski, missäs on Vaajakoski.
No jokatapauksessa, itse asun Halssilassa, Jyväskylässä. Kiinnostaisi, kiinnostaisi. Kortteja ei hirveästi ole (myin ne vuosi sitten pois kun lopetin), mutta koska pelaamme formaatissa DP-on, voisin boxin/pari jenkeistä tilata + fantsusta vaikka kansioita ja suojia ostaa.
Kirjautunut ulos